لایت باکس ام دی اف (MDF)

تابلو لایت باکس ام دی اف یکی از جدیدترین و خاص­ترین نمونه­ های لایت باکس در دنیای تبلیغات محسوب می‌شود. در واقع لایت باکس به تابلوهایی میگویند که نورپردازی آن­ها از پشت تصویر انجام گرفته و به شکل یک جعبه می‌باشند.

تابلوهای لایت باکس در ضخامت‌های متفاوت و متریال متنوع، قابل طراحی و ساخت هستند. این مدل تابلو لایت باکس چوبی، از یک صفحه نورانی و چراغ SMD یا LED ساخته شده و جنس قاب آن از  ام دی اف است. پیش از این، سیستم روشنایی تابلوهای لایت باکس از نوع فلورسنت (مهتابی) بوده که این نوع سیستم نوردهی برای لایت باکسها یک ایراد بزرگ محسوب می­شد. به این علت که مصرف برق بالایی داشته و در سطح تصویر، نور به صورت یکنواخت پخش نمی­شد. در حالی که لامپهای SMD علاوه بر کاهش مصرف برق، طول عمر منبع نور را افزایش می‌دهند.

تابلو لایت باکس ام دی اف، ظاهری زیبا و مدرن به فروشگاه و دفتر کار داده و توجه مخاطبان را به خود جلب می­کند. این نوع تابلوها در ابعاد و اندازه ­های مختلف طراحی و ساخته شده و یکی از بهترین و مناسب‌ترین راه‌های تبلیغات و بازاریابی است که بسیار پر طرفدار است.

ویژگیهای تابلو لایت باکس ام دی اف: 

  • کیفیت بسیار بالای چاپ
  • استفاده از بهترین مواد اولیه مصرفی در ساخت تابلو
  • دارای قابلیت اجرا در سایزها و شکلهای مختلف
  • قیمت مناسب و به صرفه از نظر اقتصادی
  • اجرای سریع و با دقت زیاد
  • استحکام بالا
  • مدرن و زیبا

رویه تابلو لایت باکس ام دی اف (چوبی)، از جنس  پلکسی گلس بوده و چاپ بک لیت مابین دو پلکسی شیری و شیشه ای قرار می‌گیرد و قابل تولید در انواع مختلف بدون نور و یا به همراه نور SMD است.

به دلیل کیفیت چاپ و نوع متریال به کار رفته در لایت باکس‌ها، همچنین به خاطر نور بک لایت که از پشت به تصویر می‌تابد و جلوه زیبای آن، در بیشتر مغازه ها، نمایشگاه ­ها، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه ها از این تابلو استفاده می‌کنند. همچنین این روش، یکی از بهترین راه‌های معرفی برندها و نام‌های تجاری و تبلیغات در فروشگاه ­ها و ادارات بوده که امروزه این نوع تبلیغ بسیار حائز اهمیت است.

امکان تعویض تصویر تابلو لایت باکس ام دی اف به سادگی میسر بوده و نیاز به ابزار خاصی ندارد. البته تابلو لایت باکس مگنتی نیز برای کسانی که مدام تصاویر تابلو را تعویض می‌کنند، مناسب است. قاب این نوع تابلو لایت باکس از جنس آلومینیوم بوده و پشت تابلو از چوب ام دی اف ساخته شده است.

این روش تبلیغ با توجه به تاثیر گذاری و قیمت مناسب آن، برای معرفی محصول و تداوم آشنایی با نام برند بسیار موثر است.

نمونه کارهای ما
5/5 (4 نظر)