حروف برجسته لاسوگاسی

حروف برجسته لاسوگاسی یکی از جدیدترین انواع حروف ­های برجسته بوده که جنس آن از ورق فلز (معمولا آهن با رنگ کوره ­ای است) ساخته شده. در طراحی و ساخت حروف برجسته لاسوگاسی، رویه کار در قسمت وسط لبه ­ها قرار می­گیرد و در آن سوراخ­هایی جهت نصب لامپ­های ال ای دی و یا اس ام دی ایجاد می­شود. جهت نورپردازی این حروف، از نئون هم می­توان استفاده کرد. لامپ­های مورد استفاده در تابلو از نظر شکل، ابعاد و نحوه نوردهی، انواع متفاوتی دارد. در تابلوهای لاسوگاسی، رنگ نور و رنگ حروف کاملا با یکدیگر متفاوت است و با در نظر گرفتن شرایط نصب، قطر حروف و سلیقه مشتریان، رنگ حروف انتخاب می­شود.

یکی از مزایای حروف برجسته لاسوگاسی، ماندگاری و استقامت بالای این حروف است.

ساخت حروف برجسته لاسوگاسی:

ایده ساخت حروف برجسته لاسوگاسی که به تازگی وارد صنعت تابلوسازی شده، از بعضی تابلوها در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا گرفته شده است.  نورپردازی تابلوهای تبلیغاتی در سبک­های متفاوت، به این شهر جلوه زیبایی داده و یکی از علت­ها و جاذبه ­های مهم  گردشگری در لاس وگاس، نورپردازی زیبای تابلوهای تبلیغاتی شهر است.

نحوه ساخت حروف برجسته لاس وگاسی به گون ه­ای است که پیش از ساخت، در نرم ­افزارهای متفاوت از جمله کورل دراو، فاصله و تعداد لامپ­های مورد نیاز تعیین شده و پس از آن با در نظر داشتن نوع جنس که می­تواند از استیل، پلکسی گلس و یا فلز باشد، طرح تابلو را به کمک دستگاه لیزر برش می­دهند و لبه ­های کار توسط حروف سازان، در کناره حروف قرار خواهد گرفت. جهت نورپردازی، در فضاهای تعبیه شده بر روی حروف سرپیچ لامپ­ها قرار گرفته و در آخر کار، لامپ ­های در نظر گرفته شده بر روی سرپیچ بسته می­شوند و اقدام به سیم کشی و روشنایی می­کنند.

نحوه قرار گرفتن لامپ ها :

نحوه قرار گرفتن لامپ ­ها بر روی حروف برجسته لاس وگاسی به دو طریق انجام می­شود.  در یک روش لامپ ­ها بین لبه کار و تقریبا درون حروف قرار می­گیرند و در روش دوم سطح کار را می­توان با لبه اصلی حروف به صورت مماس قرار داد و سپس لامپ ­ها را روی آن نصب کرد. در این نوع لامپ ­ها حروف بیرون از سطح قرار خواهند گرفت و هر دو روش با در نظر گرفتن سفارش مشتری قابل اجرا است.

تابلوهای حروف برجسته لاسوگاسی در مدل­های مختلف طراحی و ساخته می­شود، از جمله طرح زنگ زدگی و یا پتینه روی حروف  از مدل­های بسیار پرطرفدار می­باشد. در طول روز تابلوهای لاسوگاسی بیشترین روشنایی را در نمای فروشگاه و مغازه ­ها ایجاد می­کنند. نمادهای مورد استفاده در این تابلوها به نوع فعالیت فروشگاه و مغازه بستگی دارد. انواع شکل و طرح­های خوش آمدگویی، نمادهایی مثل خورشید و ستاره، غذاهای فست فود و نوشیدنی­ها، المان فلش در این مدل حروف برجسته بسیار دیده می­شود.

2023-10-25T18:46:26+03:30

حروف برجسته لاسوگاسی مشکی لامپ فلامینتی

حروف برجسته لاسوگاسی مشکی لامپ فلامینتی صفحه :  ورق آهن 6/0 الی 1 میلیمتری لبه :  ورق 6/0 میلیمتر فلزی از 7 الی 20 سانتی متری پشت کار : پی وی سی 10 میلیمتر نور : توسط انواع لامپ با فواصل معین انجام میگردد ( بهتر است برای ایمنی بیشتر و مصرف کمتر انرژی برق از لامپهای جدید و دوازده ولت استفاده شود ) توضیحات : رنگ آمبزی حروف را میتوان با رنگ روغن –  فوری – کوره ای و یا الکترواستاتیک انجام نمود درکارخانه ما صفحه آهن به لبه حروف توسط جوش لیزر متصل ولبه توسط دستگاه تمام اتوماتیک شکل و فرم میگیرد. صفحه اصلی

2023-10-25T18:45:52+03:30

حروف برجسته لاسوگاسی طلایی لامپ فلامینتی

حروف برجسته لاسوگاسی طلایی لامپ فلامینتی صفحه :  ورق آهن 6/0 الی 1 میلیمتری لبه :  ورق 6/0 میلیمتر فلزی از 7 الی 20 سانتی متری پشت کار : پی وی سی 10 میلیمتر نور : توسط انواع لامپ با فواصل معین انجام میگردد ( بهتر است برای ایمنی بیشتر و مصرف کمتر انرژی برق از لامپهای جدید و دوازده ولت استفاده شود ) توضیحات : در عکس فوق فلز آبکاری شده ولی میتوان برای  رنگ آمبزی حروف را با رنگ روغن –  فوری – کوره ای و یا الکترواستاتیک انجام نمود درکارخانه ما صفحه آهن به لبه حروف توسط جوش لیزر متصل ولبه توسط دستگاه تمام اتوماتیک شکل و فرم میگیرد. [...]

5/5 (2 نظر)